Riktigt bra bål-pass!

19 juni, 2013
19 juni, 2013

Igår körde jag ett grymt pass för magen! :-) Jag och Markus valde varannan övning. Vi började med lite uppvärmning, först på roddmaskinen och sen med pinne för lite mer rörlighet. Passet körde vi sedan med högt tempo och kort vila:

-Ryggliggande med fötterna på varsin sida om en pilatesboll, upp med rumpan i luften och vrid från sida till sida. 20rep x 3set

– ”Hjulet” 10rep x 3set

– Toes to bar 10rep x 3set

– Slamball 10rep x 3set

– Dragonflags 10rep x 3set

– Sidoplanka-position och för höften upp och ner 20rep x 3set

– Armhävningsposition och håll i två hantlar som ligger på golvet, kör hantelrodd varannan sida. 10rep x 3set

 Från EM i maj! :-)

Jag har ju även varit på AF-teamträff i Stockholm i helgen. Det var jag, Kristian, Robban, Jenny och Peter som höll i den. Jill Holmström var där och gästföreläste om kost och kosttillskott, mycket duktig tjej!! Det var en toppen-helg, MM Sports är grymma helt enkelt!! 😉 Jag lyckas inte ladda upp några bilder från helgen nu, men får testa göra det igen senare och berätta lite mer då också…

Nu ska jag strax iväg till frisören och bli fin i håret! :-) Ha en trevlig dag!

kommentarer, 528 Visningar

Helena Forsén

Posts Google+