Dagens benpass

28 februari, 2015
28 februari, 2015

Jobbade från 10:00 till 16:00, sedan blev det gymmet. Riktigt dåligt benpas. Typ en gång i månaden är det så, ofokuserad och svag. Haha fattar inte varför.. Det skulle kunna vara något med hormoner och jag blir alldeles svullen i magen. Det finns inte så mycket att göra utan det är bara att gå dit och göra det man ska, haha! Lekte och övade lite på front squats, det går med vikter under hälarna, innan kunde jag knappt hålla stången ordentligt 😉 Vanliga benböj med 60 kg kommer tillbaka sakta men säkert. Det är någonting med min högra sida av ländryggen som ibland låser sig typ. Det är ett mysterium (inte ens min förra PT visste riktigt vad det var då min teknik ser bra ut) så jag vill inte belasta den när de dagarna kommer. Spänner bålen allt jag kan vid varje rep men ibland känns det ändå. Vill så gärna öka för jag känner att jag är stark, men det får vänta ett tag och jag kör på högre reps istället.

Snart ska jag vi iväg och äta på Ciao Ciao, mmmmmm 😀

 

lör löööö lörr

kommentarer, 224 Visningar

Kommentarer

kommentarer

Felicia Albinsson

Posts Google+

Felicia heter jag, är född 94, bor i Stockholm 2012 hade jag gått upp väldigt mycket i vikt under flera månader. Jag mådde inte så bra under den perioden men brydde mig inte om och tänkte inte på att jag gick upp rätt mycket. En dag, jag kan inte minnas hur den var, fick jag en uppenbarelse och kände mig inte hälsosam och bekväm med mig själv. Jag bestämde mig för att köra GI-metoden när mamma skulle starta efter semestern. Jag gick ger några kilo, skaffade gymkort och gick på spinning 3-4ggr/veckan & bodypumppass. Jag blev helt träningsberoende & rasade i vikt. Åt inte en sötsak, typ. Var rädd att gå upp i vikt. Sen hittade jag min första träningsblogg (http://linneatheodorsson.myshowroom.se). Den tjejen hade liksom jag, kurvor men hade muskler! (Jag hade lixom aldrig sett någon tjej som hade sån kropp, jag fattade inte att tjejer kunde ha muskler). Då var jag fast besluten om att jag minsann också ville ha muskler. Men för att ha muskler skulle man vara beredd på att gå upp i vikt & äta nyttigt och mycket. Där började min resa mot en stark och hälsosam livsstil som inkluderar balans mellan kost och träning...