Sunday

12 juli, 2015
12 juli, 2015

Söndag och det är sista dagen på min vilovecka. Skönt att köra på som vanligt nästa vecka!

Imorse blev det en PW på 8km med min pojkvän Christoffer innan frukost/lunch. Efter en fet gröttallrik blev det ett benpass.

Såhär ser mitt träningsschema ut ungefär. 5 styrkepass i veckan & 4 st konditionspass varav 2 st är HIIT(high intensive training)

M: push-pass & HIIT på rodden 

T: Pull-pass & HIIT på rodden

O:  V i l o d a g  & cardio ca 20-30min

T: Benpass med fokus knäböj

F: Överkropp & cardio ca 20-30min

L:  V i l o d a g 

S: benpass med fokus marklyft
   
 

kommentarer, 148 Visningar

Kommentarer

kommentarer

Felicia Albinsson

Posts Google+

Felicia heter jag, är född 94, bor i Stockholm 2012 hade jag gått upp väldigt mycket i vikt under flera månader. Jag mådde inte så bra under den perioden men brydde mig inte om och tänkte inte på att jag gick upp rätt mycket. En dag, jag kan inte minnas hur den var, fick jag en uppenbarelse och kände mig inte hälsosam och bekväm med mig själv. Jag bestämde mig för att köra GI-metoden när mamma skulle starta efter semestern. Jag gick ger några kilo, skaffade gymkort och gick på spinning 3-4ggr/veckan & bodypumppass. Jag blev helt träningsberoende & rasade i vikt. Åt inte en sötsak, typ. Var rädd att gå upp i vikt. Sen hittade jag min första träningsblogg (http://linneatheodorsson.myshowroom.se). Den tjejen hade liksom jag, kurvor men hade muskler! (Jag hade lixom aldrig sett någon tjej som hade sån kropp, jag fattade inte att tjejer kunde ha muskler). Då var jag fast besluten om att jag minsann också ville ha muskler. Men för att ha muskler skulle man vara beredd på att gå upp i vikt & äta nyttigt och mycket. Där började min resa mot en stark och hälsosam livsstil som inkluderar balans mellan kost och träning...