Ett tyngre chins pass!

7 november, 2015
7 november, 2015

Ett tyngre chins pass. Riktigt skönt att kunna lasta på lite vikter igen. Min biceps känns mycket bättre nu när jag fått vila lite mer så jag har vågat lasta på lite vikter i chinsen. Och jag börjar hitta tillbaka till min styrka igen, ju närmare tävling jag kommer ju mer kropps övningar och mjölksyra träning kör jag. Så några tunga lyft blir det inte under det sista två månaderna.

Dagens pass såg ut på följade viss,

Uppvärming: kropp–10 rep/ 10kg–5 / 20kg–5 / 30kg–5.

Träningen startar: 40kg-5 / 40kg–7 / 30kg–10 / 20kg–14 / 10kg–20 rep

Stående rodd med fri stång: 4 set × 10 rep – 100 kg

TRICEPS DAGS – Cirkel 4 varv

20 rep French press – 20 rep dips – 20 rep armhävningar.

Avslutade passet med en lättare jogging tur på 20min ute i det härliga regniga vädret

 

sm28

 

 

kommentarer, 214 Visningar

Kommentarer

kommentarer

jim

Posts Google+

Välkomna till min blogg, här kan ni ta del av mina framgångar och mot gångar samt lite tips och trix! :) Tävlar i Athletic fitness och har lite planer att tävla i Thaiboxning får ser hur detta slutar..