Höjer ribban och dietstart

3 juli, 2014
3 juli, 2014

Hej!

Den 1:a Juli smygstartade jag dieten och på måndag startar den på allvar. Det händer mycket nu, Jag har som jag skrivit om innan börjat ett nytt jobb där jag arbetar 24 h och även sover på jobbet. Jag är på det ledig en hel del så sömnen kommer att ge mig bättre återhämtning och mer energi till gymmet och livet i övrigt. Jag har inte skött min sömn i hela mitt vuxna liv så det blir ett stort uppsving. I 10 års tid har jag ofta snittat 3,5 till 5 h sömn/ natt.

Så här kommer kosten att se ut till en början under dieten:

1, protein, havregryn

2, protein, havregryn

3, ris, kyckling

4, ris, kyckling

5, Innan träning: PWO, bcaa, nötter

6 Efter träning: bcaa,

7, ris, kyckling

8, protein

80- tal kan man säga och simpelt as fuck, no bull. Fråga mig inte om mängderna, det är för mig, inte dig.

Kosttillskott:

image

Jacked XX som pwo när jag har brättom, annars blandar jag egen med bara det viktigaste, alltid bcaa dock.

 

image

Övriga tillskott

 

Btw! just nu får ni den första utgåvan av Body Science Magazine gratis när ni lägger en order hos mmsports.se !

image

Lägger upp lite före diet bilder under helgen, må bäst!

 

Mvh. Christoffer

kommentarer, 400 Visningar

Kommentarer

kommentarer

Christoffer Myrsäter

Posts Google+