Mina tillskott

27 januari, 2014
27 januari, 2014

Här är de kosttillskott jag tar dagligen:

Innan morgoncardio: BCAA, Glutamin, ALC och Fatburner XX. Fatburner finns inte kvar nu såg jag men kolla in Ripped Caps eller Melting Point som alternativ. Ripped är det kampanj på nu också – passa på till sommarformssatsningen!

Efter kardio tar jag en drink med vanligt vassleprotein. Min favoritsmak just nu är Päronsplit. Det smakar glass verkligen!

20140127-125503.jpg

Med drinken sköljer jag ner följande:

Vitamin D, CLA, Multivtamin från Green Earth, Kalcium, Magnesium, Ursobol och olja från Udos Choice. CLA fortsätter boosta min fettförbränning och verkar antiinflammatoriskt och Ursobolen tar jag flera gånger om dagen då det har både fettförbrännande och muskelbyggande egenskaper. CLA och Ursobol är också på kampanj nu!

Vitamin D är jätteviktigt att ta extra under vinterhalvåret. Kalcium tar jag extra för det behövs I combination med min medicin för reumatismen. Extar magnesium hjälper grymt bra mot spänningar och smärtor i muskler och senfästen när man tränar hårt. Sedan tar jag alltid extra multivitamin för att försäkra mig om att få i mig det jag behöver. Green Earth är bland de bästa på marknaden.

20140127-125515.jpg

Till träningen har vi de här fem måstena: Glutamin, Lecucein, Beta Alanin, Kreatin, BCAA. Efter träning är det en whey drink som gäller med riskakor

20140127-125523.jpg

That’s it folks :)

Comments

comments

kommentarer, 461 Visningar

Ylva Birgersdotter

Posts Google+

Träning och hälsa ska vara okomplicerat, roligt och en del av livet. Jag hoppas kunna inspirera dig med mina tips, råd och tävlingsmål! Sedan jag lämnade aerobicssalen 2009 och klev in bland fria vikterna så har jag placerat mig 2:a på Altrömmerstrofén 2010 och 5:a på Luciapokalen 2011.